KS Kickers - läkarkandidaterna på termin 8 bloggar om sin vardag

Alla inlägg den 10 maj 2008

Av KS Kickers - 10 maj 2008 18:52


Allt trevligt fikamingel med DS-studenterna igår påminde oss om hur mycket vi saknar studenterna borta på Huddinge sjukhus också! Är det inte dags att dra ihop en picknick för samtliga på T5? Vad sägs om Rålisparken en vardagseftermiddag, lite vin och öl, kanske nån aktivitet och grillning? Redan nu i veckan eller veckan därpå?


Förslag på passande utmaningar:

- Vilket gäng är bäst representerade? (SöS lär väl inte vilja knipa jumboplatsen igen?)

- Vem eller vilka vågar ta årets första dopp i Riddarfjärden?

- Brännbollsturnering

- Kubb

- Kull (lekexperterna från DS kanske kan lära oss andra?)

- ?


/Gissa vem

Presentation

Omröstning

Tänker du vaccinera dig mot Nya influensan?
 Ja, självklart.
 Ja, men bara om jag inte insjuknat själv innan.
 Kanske, vet inte, får se...
 Nej, JAG klarar mig nog utan att bli sjuk
 Nej, jag tror att vaccinet är ett gift ifrån Läkemedelsbolagen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Nedräkning

dagar kvar till examen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards