KS Kickers - läkarkandidaterna på termin 8 bloggar om sin vardag

Alla inlägg den 5 juni 2009

Av KS Kickers - 5 juni 2009 22:01

Nu är termin 7 slut. Ett helt år av internmedicin över och förbi. Känns det vemodigt? Nja, inte särskilt. Har man lärt sig något då? Mja, en hel del.


Förhoppningsvis räcker nu tre månader för att vila upp sig och ladda om inför T8 och kirurgkursen. Det ska bli spännande att få pröva sina syslöjdsfärdigheter igen!


Men låt oss inte gå händelserna i förväg, för först är det som sagt LOV och alla kandidater och övriga bloggläsare önskas en trevlig, solig och skön sommar!


(Bloggen fortsätter sitt liv även under ledigheten men kanske i en något sävligare skepnad.)



Vi ses i september...









Presentation

Omröstning

Tänker du vaccinera dig mot Nya influensan?
 Ja, självklart.
 Ja, men bara om jag inte insjuknat själv innan.
 Kanske, vet inte, får se...
 Nej, JAG klarar mig nog utan att bli sjuk
 Nej, jag tror att vaccinet är ett gift ifrån Läkemedelsbolagen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Nedräkning

dagar kvar till examen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards