KS Kickers - läkarkandidaterna på termin 8 bloggar om sin vardag

Alla inlägg den 16 mars 2009

Av KS Kickers - 16 mars 2009 19:45

I dag var ännu en sån där dag när vi oförberedda tvingades att klä av oss inför varandra för ett litet undervisningsmoment. Alltså, det är ju inte hela världen, men det vore ju schyst om man fick veta det innan så man slapp sätta på sig den lilla spetstrosan dagen till ära...  Min lilla spetstrosa var visserligen ganska ospetsig och inte heller särskilt liten. Snarare en vanlig bomullstingest. Och nu fick vi ju dessutom behålla brallan på till skillnad från tidigare grupper, så det är väl inget att klaga på, men det är ganska intressant ändå. Hur många tvingas klä av sig och klämma varandra på rumpan på jobbet liksom?


Presentation

Omröstning

Tänker du vaccinera dig mot Nya influensan?
 Ja, självklart.
 Ja, men bara om jag inte insjuknat själv innan.
 Kanske, vet inte, får se...
 Nej, JAG klarar mig nog utan att bli sjuk
 Nej, jag tror att vaccinet är ett gift ifrån Läkemedelsbolagen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Nedräkning

dagar kvar till examen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards