KS Kickers - läkarkandidaterna på termin 8 bloggar om sin vardag

Alla inlägg den 9 juni 2008

Av KS Kickers - 9 juni 2008 19:14


Nu är det alltså sommarlov. KS-bloggen har siesta men får ändå apmånga unika besökare varje dag. Kan det vara så att alla är nyfikna på vad KS Kickers gör under sin ledighet?  I korta drag kan det avslöjas att många jobbar som undersköterskor, några forskar, andra är ute på IFMSA-utbyten världen över och ett par ska gifta sig (dock inte med varandra).


Det är fritt fram att blogga om sin sommarsysselsättning! Om man inte tyckte sig ha tid att skriva några rader under terminen kan man alltså passa på nu. De som inte har tillgång till inloggningsuppgifter kan maila någon av oss som har, bloggen är som sagt var öppen för alla KS-kursare. Annars blir det väl en lång tystnad här tills nästa termin börjar. Det vore lite tråkigt, eller hur?

Presentation

Omröstning

Tänker du vaccinera dig mot Nya influensan?
 Ja, självklart.
 Ja, men bara om jag inte insjuknat själv innan.
 Kanske, vet inte, får se...
 Nej, JAG klarar mig nog utan att bli sjuk
 Nej, jag tror att vaccinet är ett gift ifrån Läkemedelsbolagen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Nedräkning

dagar kvar till examen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards